ブロガー君 from UK

僕はイギリス在住の日英ハーフです。日本語と英語で色々書いていこうとおもいます。

One of the best fish and chips I have ever had

 

イギリス料理といえば、フィッシュアンドチップスだと思います。

写真では余り美味しそうには見えませんが実際はかなり美味しかったです!

海辺の町のフィッシュアンドチップスの専門店で買いました。

味付けは塩と酢なので、意外とさっぱりしています。

チップスがいっぱい入っていてお腹いっぱいになりました。

 

 

 

f:id:seikunf:20200719213136j:plain

Fish & Chips

 

Speaking of british dishes, fish and chips proabably comes to mind first.

Although the picture of the meal does not look promising it was actually quite delicious.

The taste of salt and vinegar made the product suprisingly fresh.

 

The picture below is a british drink with the flavour of dandelion and berdock.

You will proabably not be able to purchase it in Japan.

It tastes a little bit like weak cola in my l opinion.

 

下の写真は、タンポポとごぼう味のイギリスのジュースです。

僕はちょっと薄めのコーラみたいな味がすると思いました。

多分、日本では買えないんじゃないかと思います。

f:id:seikunf:20200719213228j:plain

タンポポ&ゴボウのジュース

 

アイルランド海の傍の公園で食べました。

カモメがねらっていて、油断できませんでした笑

 

While we it at the seaside park, seagulls were always comming to eat on our food.

f:id:seikunf:20200719213334j:plain

アイリッシュ海